Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: Acadiana  (gelezen 5031 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Menno

  • DVN bestuur
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 241
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Oud Gastel
  • 6. Provincie: Brabant
Acadiana
« Gepost op: 10-11-2017 19:50 »
Mensen die het hebben over een Dyana of een Acadiana zag ik tot voor kort niet voor vol aan... totdat ik toevallig deze folder op MP zag staan!

Heeft Citroën het hier zelf nou echt over een Acadiana (2e foto)?? Of is het een drukfout?? Wie weet meer?

Ik bied in ieder geval met terugwerkende kracht mijn excuses aan aan iedereen met een Acadiana (en dan ook maar meteen aan iedereen met een Dyana)(nee niet aan iedereen met een Diana)  ;D ;D
Dyane: Godin van de A-types (JV)

Offline Nico

  • DVN leden
  • Jr. Member
  • *
  • Berichten: 71
  • Dyane, plaisir toujours
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Acadiane
  • 5. Woonplaats: Zevenaar
  • 6. Provincie: Gelderland
Re: Acadiana
« Reactie #1 Gepost op: 12-11-2017 12:04 »
Volgens mij is het een (onopgemerkte) fout van de redacteur. De uitgang "A" geplakt aan de namen van onze trots op vier wielen geeft aan dat men wel de klok heeft horen luiden, maar toch niet echt weet waar de klepel hangt.

Roel van de Wal

  • Gast
Re: Acadiana
« Reactie #2 Gepost op: 12-11-2017 18:26 »
Welnee mensen, het is helemaal goed. Kijk, je moet wel een beetje de nederlandse taal kennen, die uiteraard aan modernisering onderhevig is.
Wat is hier het geval;

stel we kennen het woord museum, dat is er één. Meerdere daarvan is musea. Dus 1 museum of 2 musea.

Nou, dat geldt ook voor het in de folder beschreven, alleen hebben ze vergeten er "meerdere" van te maken.
Ik heb 1 Dyane en 1 Acadiane, dus het ik eigenlijk 2 "Dyana" .

Snap je?  ;D ;D 

Offline Menno

  • DVN bestuur
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 241
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Oud Gastel
  • 6. Provincie: Brabant
Re: Acadiana
« Reactie #3 Gepost op: 13-11-2017 07:03 »
Welnee mensen, het is helemaal goed. Kijk, je moet wel een beetje de nederlandse taal kennen, die uiteraard aan modernisering onderhevig is.
Wat is hier het geval;

stel we kennen het woord museum, dat is er één. Meerdere daarvan is musea. Dus 1 museum of 2 musea.

Nou, dat geldt ook voor het in de folder beschreven, alleen hebben ze vergeten er "meerdere" van te maken.
Ik heb 1 Dyane en 1 Acadiane, dus het ik eigenlijk 2 "Dyana" .

Snap je?  ;D ;D
Dyane: Godin van de A-types (JV)

Roel van de Wal

  • Gast
Re: Acadiana
« Reactie #4 Gepost op: 13-11-2017 16:50 »
overigens, wat zal ik blij zijn als mijn Acadiane er ook weer zo uit ziet. Wat een werk mensen, maar dat zal ik binnenkort
wel een keer "publiceren".