Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: acadyane te koop  (gelezen 3329 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline erwin

  • DVN leden
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 1
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Acadiane
  • 5. Woonplaats: geldermalsen
  • 6. Provincie: gelderland
acadyane te koop
« Gepost op: 09-09-2017 12:15 »
beste dyane liefhebbers, ik heb een acadyane te koop. twee is me te veel dus daarom wil ik deze verkopen aan een andere liefhebber van deze leuke auto's.  natuurlijk zit er laswerk aan. Onder de voorruit en natuurlijk de bodemplaten onder de stoelen. tevens is er een dakraam ingemaakt. Aan een zijde is het plaatwerk nog prima, aan de ander kant zit werk. Verder heb ik de motor weer goed lopend gemaakt. Cilinders enz verwijdert en de zaak weer (schoon) in mekaar gezet. nieuwe schroefdraden voor de bougies, kleppen gesteld, nieuwe oliefilter, luchtfilter en olie. tevens de onsteking op tijd gezet en de contactpunten afgesteld. De carburateur heb ik in een ultrasoonbad ook even goed gebadderd en is geheel school. de motor loopt als een zonnetje. zoals je op de foto's kan zien is de achterzijde ook nog in prima staat. desalniettemin blijft het natuurlijk wel een flink werk (ervaring met mijn andere acadyane) maar het is zeker de moeite waard.
helaas is het kenteken geschoond. maar na een belletje met de rdw wisten ze wel te vertellen dat het kenteken op de plaat inderdaad van een acadyane is. Als het een must is om dit kenteken erbij te hebben dan kan ik dit wel regelen maar de kosten komen er dan wel bij . Ik heb zelf een prijs van 1000 euro in gedachten voor deze leuke auto.  Kijken kan natuurlijk altijd. 

mijn mailadres is: madmulder@freeler.nl of bel even naar 06-10937053

groeten van erwin