Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: Dyane op TV: Dokter Deen  (gelezen 5073 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Acahenri

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 140
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Acadiane
  • 5. Woonplaats: Oterleek
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Dyane op TV: Dokter Deen
« Gepost op: 23-01-2016 02:05 »
In de TV-serie Dokter Deen (Ned 1) was in de aflevering van vorige week een Dyane te zien in de rol van vervoer van de dominee van Vlieland. Was een witte (of misschien lichtgrijze) met alu bovengreepjes en kenteken eindigend op 'UT'.
Heeft iemand van hier hem geleverd?
Acadiane '83, met achterbank en omgekeurd naar personenauto. En een HY '67, een Méhari '77 en als 'modern' blik: Een Citroën Berlingo Multispace 2006.

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 989
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Re: Dyane op TV: Dokter Deen
« Reactie #1 Gepost op: 24-01-2016 17:01 »
We gaan navragen bij de producent, volgens de bij ons bekende kentekens zou het geen Dyane van een lid van ons zijn. Maar we hebben ook niet alle kentekens van onze leden, dus we kunnen het niet met zekerheid zeggen.
In ieder geval probeer ik om de persoon die zijn/haar Dyane ter beschikking heeft gesteld te achterhalen, omdat we wellicht dan net zo'n leuk verhaal van de filmster kunnen krijgen als over de Dyane die figureerde in 'De ontdekking van de hemel'.
Dyane: een wereldwonder

Offline Jodeuchevoo

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 190
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
Re: Dyane op TV: Dokter Deen
« Reactie #2 Gepost op: 25-01-2016 21:35 »
Ik heb het kenteken 67-39-UT op RDW site nagetrokken. Het is een Dyane AY-CB Dyane 6 Commerciale. Bouwjaar 24-08-1972. Klinkjes nog naar boven. Kleur volgens mij Beige Albatros .