Hallo Allen,
Hier komt mijn restauratie verslag, en er zullen ook wel vragen tussendoor komen:)
Vandaag de auto gehaald, morgen nog de laatste dingen halen (zittingen, achterklep, ruiten, orginele motor, en nog wat dingen.)
Het begon al een tijd geleden dat ik een auto zocht om op te knappen en in te rijden. Tijdje rond gekeken, en kwam ik deze op mp tegen vlak bij mij. dus dat was wel ideaal!!
Nou zoals gezegd vandaag de auto gehaald.
Auto met onderdelen erin.
Auto leeg gehaald. Deuren eraf.
Nog een foto van de huidige motor.
Nou dit waren de foto's tot nu toe, heb er nu een kleine 6 bananendozen bij met onderdelen.
Kenteken van deze auto is 40-29-SJ, staat geschorst, dus ik hoef niet naar een schouwing van de rdw toe als hij technisch rijklaar is maar alleen een apk:) dat scheelt de helft.
Nu is mijn 1e vraag wat ik het beste kan doen, dit blok eruit pakken, en de originele er weer in. of deze erin laten zitten. Ik kijk dan naar de toekomst voor als ik hem ooit weer zou verkopen, in mijn ogen is het dan beter om het zo veel mogelijk origineel te houden..
En vraag 2 is, wat kan ik het beste met het chassis doen? degelijk in de zwarte lak zetten, dus 2 tot 3x primer erop, dan lakken en dan nog een vernis laag er overheen, of in de bitumen spuiten. of wat anders?
En wat te doen met de binnenkant van de balken? ml, of ander materiaal erin spuiten.
Dit was het tot nu toe, tips en adviezen zijn altijd welkom;) morgen maar is de rest halen en de carrosserie eraf plukken.
Groeten,
Rick