Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: 2015 - Magazijndag op 14 maart: Dyanes & Acadianes ontluiken uit winterslaap  (gelezen 3121 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 993
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Bij de aankondiging van onze magazijndag van 14 maart verwachtten we veel Dyanes en Acadianes te zien verschijnen, want iedereen mag immers weer de weg op. Dat is wel redelijk gebeurd, hoewel nog niet iedereen klaar is met reparatie- en opknapprojecten. Het was behoorlijk druk in het magazijn, met ook weer nieuwe leden die hun Dyane of Acadiane lieten zien.
De motorkappen gingen veelvuldig open en sommige onderdelen werden gelijk vervangen om de Dyane weer soepeler door het leven te laten gaan.
De Turkse plaatkoek bleek een groot succes te zijn. Dankzij een recept uit Het Parool weer een blijverdje op koekgebied erbij.
Toon, Willem, Gerbrand en ik zijn zelfs in een kleine, bescheiden toerrit naar het magazijn gekomen. Toon haalde Willem op en heeft een aantal onderdelen die ik eerder deze week in Hillegom op de kop getikt had van mij overgenomen zodat ik ruimte in mijn Dyane kreeg om Gerbrand op te halen die zijn gestalde Aca vaardig weer snel tot leven had gewekt.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2015 21:40 door Jeroen »
Dyane: een wereldwonder