Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: Dyane en Acadiane Foto album  (gelezen 4253 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fred

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Berichten: 121
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Leidschendam
  • 6. Provincie: Zuid Holland
Dyane en Acadiane Foto album
« Gepost op: 31-08-2009 12:18 »
Beste allemaal,

Ik ben een fotoalbum aan het samenstellen waarvan 99,9% van de daarin geplaatste foto's zullen bestaan uit Dyane's en Acadiane's.
Het album bestaat uit 4 categoriƫn:

  • Het Dyane en Acadiane Foto Register
    Dit is een foto register van nog in Nederland rijdende Dyane's en Acadiane's
  • Waar zijn ze gebleven???
    Een fotoalbum met Dyane's en Acadianes waarvan onbekend is of ze nog ergens in Nederland te vinden zijn. 
  • Gewoon mooie foto's!
    Mooie foto's van Dyane's en Acadiane's.
    Let op, de foto's zijn mooi (qua compositie, omstandigheden, omgeving etv.) maar de auto's hoeven niet per se mooi te zijn! Dit mag uiteraard wel!
  • Overig
    Dit zijn foto's van overige zaken maar wel Dyane of 2CV gerelateerd! (denk dan aan bijv. ansichtkaarten, bijzondere 2cv's etc).
Op dit moment staat er nog niet zo veel in. Ik heb de foto's mijn eigen Dyane's opgezocht en daarvan een paar ingescande in het album geplaatst.
Verder heb ik het betere pikwerk toegepast en een aantal mooie foto's uit google afbeeldingen gehaald.
Wat ik nu graag zou willen is dat jullie foto's van je huidige of eerdere Dyane of Acadiane in het fotoalbum gaan plaatsen.
Heb je mooie foto's waarop je Dyane of Acadiane staat en je wilt deze delen, plaatst gerust. Graag zelfs.

Dit is de link naar het album: fotoalbum

Je kunt als gast van het fotoalbum max 10 foto's uploaden of verwijzen naar een andere locaties.
Het formaat van de foto mag niet meer zijn dan 1mb maar de grote is niet echt belangrijk als het maar niet te klein is (kleiner dan bijv. 600 pixels) want we willen wel wat zien.
De geplaatste foto's zullen na goedkeuring (ik wil enigzins controle hebben op de kwaliteit ... ) in een maximaal formaat van 1280 pixels te zien zijn.

Ik hoop dat jullie je foto's willen delen!
Daarvoor alvast mijn dank.

Fred
« Laatst bewerkt op: 30-05-2015 14:13 door Fred »