Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: 2014 - Magazijndag op 13 december  (gelezen 3663 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 993
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
2014 - Magazijndag op 13 december
« Gepost op: 20-11-2014 21:51 »
Weer tijd voor onze magazijndag. Quinten bakt nog speculaas: gevuld en gewone speculaasbrokken. We kunnen immers niet lang genoeg Sinterklaas blijven vieren!
Kom langs voor een praatje, koffie met speculaas, vragen over de Dyane/Acadiane en natuurlijk voor je onderdelen aan de Schaijkseweg 5 in Zeeland (Noord Brabant)!
« Laatst bewerkt op: 16-03-2015 21:40 door Jeroen »
Dyane: een wereldwonder

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 993
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Re: Magazijndag 13 december
« Reactie #1 Gepost op: 14-12-2014 22:41 »
Magazijndag 13 december. Eerst ben ik op weg van huis in Amsterdam met mijn Dyane naar Willem gereden en vandaar zijn we per Aca naar het magazijn gereden. Voor mij voor het eerst met een Aca en zelfs op gas!  8)
De Aca van Willem rijdt als een trein, maar wel een stukkie langzamer dan mijn Dyane. Met 80 op de brug bij Vianen is best langzaam. Mijn Dyane haalt daar 100 (en dan is de fut er ook wel uit hoor... ;D). Maar het was erg leuk om te doen en ook erg gezellig met Willem.

Op het magazijn was het gezellig druk, flink aantal klanten en Yolanda was er met haar niet aangeschafte Acadiane. Een aantal van de aanwezigen heeft haar nog geholpen met wat klussen aan de Aca. En we hebben natuurlijk genoten van de gezelligheid, nieuwtjes en weetjesuitwisseling.
Als je goed kijkt naar één van de foto's zie je trouwens ook dat het praten over een Dyane ook een heel ernstige zaak kan zijn. iedereen kijkt zeer serieus!  ;D
Ik vond de speculaas ook weer goed gelukt, dus ik kijk terug op een fijne magazijndag.

Op 10 januari 2015 is het vanouds de start van het jaar met DYANEBOLLEN EN ACAFLAPPEN die ik ter plekke ga bakken. Dus noteer vanst in je agenda!
Ik wens iedereen fijne feestdagen en een goed jaar!
Quinten
Dyane: een wereldwonder