Goed... We zijn bijna 12 jaar verder. Het wordt nu toch wel eens tijd iets met de auto te gaan doen nietwaar? Iets met weinig tijd...
De eerste stap die ik heb genomen is het herstellen van dit topic. De originele foto's had ik ooit gehost bij photobucket en die waren dus allemaal voorzien van een dik watermerk of gewoon niet meer zichtbaar. Nu weer wel!
Verder ben ik eens gaan uitzoeken wat ik allemaal heb liggen aan onderdelen die weer op/in de auto moeten voor het geval hij weer in Nederland terecht komt.
De auto moet vooral weer in elkaar gezet worden, want het is nu een grote legpuzzel in dozen. Overigens is de auto zo in 2011 weer teruggezet in de schuur in Bretagne, dus er staat daar een vrij zielig hoopje Dyane. Maar, nagenoeg roestvrij.
Ik heb begin december wel eens even contact opgenomen met een keurstation van de RDW om te horen hoe en wat noodzakelijk is om de auto weer terug op de weg te moeten krijgen. Belangrijkste: in APK-waardige staat en vooral origineel! Daarnaast moet ik aantonen dat het chassisnummer en het kenteken bij elkaar horen (en uiteraard bij de auto). Voor zover ik weet is daar nooit wat aan gedaan en/of gerommeld (buiten een dikke laag tectyl).
Het belangrijkste is dat ik alles goed check en dat ik voldoende documentatie bij de auto heb. Gelukkig heb ik alles bewaard... (en is dit topic er!)
We gaan het zien. Wordt 2025 het jaar van de redding?