Een update van het fotolog.
In de eerste plaats zal ik ook hier nog even vermelden dat de auto gered is en momenteel zo'n 700KM ten zuiden van R'dam gestald staat. Daar wordt nu getracht een carte grise aan te vragen.
Van Edwin ontving ik een set foto's uit het eerdere leven van de 19-86-RU.
"De eerste foto is uit '94 toen ik hem gekocht heb. Op de foto zie je mijn toenmalige collectie dyanes staan. Alleen de 19-86-RU bestaat hiervan nog.
Toen ik hem kocht had ie een modern grilletje en moderne bumper. Je ziet ook dat het voorpaneel compleet roestig is. Ik heb hem daarna een keer gespoten maar het bleef een probleem."
"De tweede foto is ook uit '94. De foto is genomen bij de start van de rit naar Amsterdam voor het 75 jarig bestaan van Citroen. We zijn toen met allerlei citroenen vanuit Delft naar A'Dam gereden.
Hij heeft hier al het juiste grilletje en bumper gekregen.
De derde foto is uit '98 toen ik het chassis gerepareerd heb, en de voorkant vervangen heb.Als je goed op de foto kijkt zie je links achterin een rood dyane front staan waarmee ik de voorkant van de 19-86-RU gerepareerd heb.
De vierde en vijfde foto is van de chassis reparatie. De bovenplaat was doorgerot en het chassis begon door te zakken waardoor een reparatie nodig was."
"de laatste foto is een foto in de sneeuw in 2001."
Naast deze foto's heb ik (Michiel) ook nog een paar foto's van de auto op het moment dat deze op de sloop beland was. Deze dateren van 26-10-2009.