Zooooowww... mijn Dyane is APK gekeurd!!!!
Jahoe!!
Ik plak even heel origineel het berichtje wat ik net op 2cv heb gezet:
Ze heeft dus inderdaad weer APK!!
Ik heb de aanbieding van Euromaster gebruikt, voor 9,95 euro keuren. Loopt trouwens tot 25 sept.
Bij de opmerkingen: 4x advies banden ivm profiel <2mm + fuseepennen advies.
Voor de rest dus helemaal ok.
Wat een blij gevoel geeft het om nu niet alleen een Dyane in de schuur te hebben staan, maar er ook gewoon elk moment in te kunnen stappen en rond te rijden!!
Ik ga gelijk zoeken naar een of andere meeting.
Hier de foto's van hoe ze er nu bij staat. Ze is trouwens alleen technisch gerestaureerd, niet optisch. De roest aan de deuren en haar billen komt nog wel (is wel behandeld maar niet mooi).
Motortje loopt erg lekker. Ze maakt wel goed wat herrie, dus zometeen de motorkap en het schutbord toch maar volprakken met isolatie. Schakelen doet ze beter dan menig moderne auto trouwens.
Het interieur heeft eigenlijk alleen nog een lucht/vocht doorlatende vloerbedekking nodig en tochtstrippen in de ventilatiebakken. Vooral dat laatste heeft wel prioriteit.
Wat er nog meer...oja de stuurstang zit niet in de goede positie gemonteerd. Dus scheef stuur. Maarja is alleen optisch. komt ook nog wel.
Verder eerst maar es even het stof eruit rijden!!
Als je in de buurt van Hilversum woont ga me voorlopig veel voorbij zien komen!
De foto's (nog een keer )
Maar dus snel op zoek naar een meeting!!

deze dyane werd mede mogelijk gemaakt door almighty Rusty!!!let op, dyane rijden werkt verslavend