Dyane Vereniging Nederland

Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: weekend 6, 7 en 8 september 2024: Aca & Dyane Treffen Friesland  (gelezen 4572 keer)

Offline Quinten

• DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 5. Woonplaats: Diemen
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Aca & Dyane Treffen in Friesland
Tijdens het vorige Aca & Dyane Treffen in Esbeek riep Tien enthousiast dat zij de volgende wel wilde organiseren, maar dan in Friesland.
Later in het jaar werd ze nieuwsgierig naar de historie van de kampeerweekenden. Waar zijn we allemaal al geweest en waar niet? Daarover lees je in clubblad van augustus meer. In ieder geval is het absoluut niet verplicht om te komen kamperen: we zijn ook heel blij als je alleen de zaterdag langskomt!
Inmiddels is haar enthousiaste aanbod ruim 9 maanden oud. Hoogste tijd om de clubgenoten te gaan enthousiasmeren! Natuurlijk betekent dit niet dat Tien en Carolien 9 maanden hebben stilgezeten. Achter de schermen borrelen Carolien en Tien van enthousiasme én van de ideeën, die ze vastleggen in hun draaiboek. Voor een Friese “touch” hebben ze hulp gekregen van clubleden Yvar en Miranda.
Vrijdag 6 september gaat de poort van de camping open voor het Aca & Dyane Treffen 2024. Het belooft weer een mooi weekend te worden met de bekende vaste elementen toerrit, barbecue en pubquiz.
Aanmelden is verplicht. We ontvangen je aanmelding het liefst zo snel mogelijk maar uiterlijk 21 augustus via het bekende mailadres inf@dyane.nl
Het volgende willen we weten bij jouw aanmelding als je komt kamperen:
    • Kom je 1 of 2 nachten, aankomst dag vermelden
    • Kampeermiddel (tent, caravan, vouwwagen)
    • Aantal personen
    • Aantal kinderen t/m 12 jaar
    • Aantal huisdieren
    • Doe je mee met de BBQ op zaterdag?
    • Ben je een vegetarische eter of niet.
Voor het eerst hanteren we dit jaar één tarief voor het hele weekend. Penningmeester Tien hoeft dan niet het hele weekend rond te lopen om nog Tikkies uit te delen.
De kosten worden bepaald op basis van het aantal nachten wat je blijft en of je wel of niet meedoet met de BBQ (€ 15,00 p.p.).
Kom je met 2 personen en doe je aan alles mee, ben je maximaal € 75,- kwijt.

Wil je het liefste alleen zaterdag 7 september komen voor de toertocht en de BBQ/Pubquiz: graag! Van harte welkom!!
Dan ook graag aanmelden en vermeldt dan:

• met hoeveel mensen en auto’s kom je?
    • Neem je een huisdier mee?
    • Doe je mee aan de BBQ (€ 15,00 p.p.)
    • vega of niet?

We verblijven op minicamping It Peareltsje, Snakkerbuorren 17, 8462 RC Rotstergaast. Dit is vlakbij Heerenveen-Zuid. https://www.minicampingitpeareltsje.nl/
Let op: als je komt kamperen heb je natuurlijk zit-, eet- en drinkgerei bij je, net als drank voor bij het eten. Als je alleen de zaterdag komt: neem dan een stoel mee voor de BBQ, eet- en drinkgerei en je eigen drankjes.
We hopen op een grote opkomst!
Met vriendelijke groeten,
namens het bestuur
Quinten Niessen

Dyane: een wereldwonder

Offline Acatoon

• DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Aca rijden, a way of life.
  • 3. Dyane of Acadiane?: Acadiane
  • 5. Woonplaats: gouda
  • 6. Provincie: zuidholland
Re: weekend 6, 7 en 8 september 2024: Aca & Dyane Treffen Friesland
« Reactie #1 Gepost op: 21-07-2024 10:37 »
Hallo clubgenoten,  ik heb het plan opgevat om de donderdag voor ons clubweekend te kamperen
op een camping bij lelystad. Ik woon dus in Gouda en dat breekt de rit mooi in twee delen. En
het is gewoon leuk. De camping heet Buytenplaets Suydersee. Aan de badweg 1 pal naast Lelystad.
Lijkt het je leuk om daar ook heen te gaan dan kun je ze bellen. Ik heb verder niets geregeld
maar er zal best plek zijn. Voor mezelf heb ik gereserveerd. Een soort pre treffen zeg maar.
Tot ziens en anders zien we elkaar in Friesland.

Offline Quinten

• DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • 5. Woonplaats: Diemen
  • 6. Provincie: Noord-Holland
« Reactie #2 Gepost op: 08-09-2024 07:47 »
Bert van der Weide plaatste op Facebook deze prachtige impressie van ons Treffen in Friesland. Voor de niet Facebookers plaats ik deze ook hier, met toestemming van Bert van der Weide. Heel veel dank hiervoor, Bert!
https://dyane.nl/index.php?action=gallery;sa=view;id=600
Dyane: een wereldwonder

Offline Acatoon

• DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Aca rijden, a way of life.
  • 5. Woonplaats: gouda
  • 6. Provincie: zuidholland
« Reactie #3 Gepost op: 08-09-2024 14:04 »
Zeker een leuke impressie. Ik heb me uitstekend gemaakt. Bedankt allen daarvoor.
Op naar volgende keer!

Offline Hendrik

• Newbie
  • *
  • 1. Betalend lid DVN?: Nee
  • 5. Woonplaats: Haaren
  • 6. Provincie: Noord Brabant
« Reactie #4 Gepost op: 08-09-2024 17:42 »
Ik sluit me daar helemaal bij aan. Wat een geweldig weekend was het met gezellige en enthousiaste mensen. Wat zijn we verwend met een mooie toer rit door leuke kleine Friese plaatsjes. Een heerlijke BBQ aansluitend een pub-quiz en zondagochtend stond een heerlijk ontbijt klaar. Mijn eerste contact als nieuw lid met jullie was warm en hartelijk. Dank jullie wel hiervoor.  :)   

Offline Douwagon

• DVN leden
  • Newbie
  • *
  • 5. Woonplaats: Damwâld
  • 6. Provincie: Friesland
« Reactie #5 Gepost op: 08-09-2024 20:45 »
Ook hartelijk dank van deze kant. Precies 1 maand eigenaar van een acadiane, lid geworden van de DVN en gelijk zo’n leuk evenement. We voelden ons afgelopen zaterdag zeer welkom in Rotstergaast. Mooi filmpje ook. Graag tot een volgende keer!