Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: Zaterdag 12 februari: magazijndag  (gelezen 3213 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 989
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Zaterdag 12 februari: magazijndag
« Gepost op: 29-01-2022 15:57 »
Voor de op zaterdag 12 februari aanstaande geplande magazijndag gelden dezelfde regels als voor gewoon winkelbezoek. Omdat we willen voorkomen dat iedereen op een gelijk moment komt en dat het daardoor te druk wordt (maximaal 1 bezoeker per 5m2) hebben we ervoor gekozen dat je vooraf kunt inschrijven voor twee (ruimere) tijdvakken. Je hoeft vooraf geen lijstje met wensen te sturen (mag wel natuurlijk) maar stuur wel even een bericht naar info@dyane.nl of je tussen 10.00 en 12.30 of tussen 12.30 en 15.00 uur wilt komen. Meestal is het in de ochtend drukker dan in de middag, dus als het even kan geef je je op voor de middag. Je krijgt dan een bevestigingsmail of er nog voldoende plek is in jouw gekozen tijdvak. Natuurlijk kan je nog steeds ook onderdelen toegezonden krijgen als je hiervoor een wensenlijst stuurt aan info@dyane.nl.

Ik zal de traditie oppakken en weer erwtensoep maken. Omdat een vorige keer vrijwel geen vegetarische soep werd gegeten maak ik alleen soep met vlees.

Uiterlijk vrijdag 11 februari 10.00 uur opgeven svp.

De onvermijdelijke regels:

Bij klachten of vermoedens van besmetting blijf je thuis!

In het magazijn reinig je eerst je handen en je doet dat ook regelmatig tijdens je bezoek en je draagt (behalve bij koffiedrinken) een mondkapje en loopt zo min mogelijk rond.

Er is koffie/thee aanwezig en vanaf ongeveer 11.30 erwtensoep zolang de voorraad strekt. Je bent voorzichtig met het onnodig aanraken van allerlei attributen bij het koffie inschenken en/of soep eten.

Ook al zie je zelf weinig heil in het naleven van maatregelen, geef iedereen de ruimte en de gelegenheid om wel afstand te houden.

Groeten van het bestuur en de magazijnmedewerkers,
Quinten Niessen
« Laatst bewerkt op: 14-02-2022 15:19 door Quinten »
Dyane: een wereldwonder

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 989
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Re: Zaterdag 12 februari: magazijn geopend, graag tijdvak doorgeven
« Reactie #1 Gepost op: 06-02-2022 13:12 »
Een nieuwtje voor komende magazijndag! Een kersvers lid van onze vereniging, Arend Reijm, komt in de ochtend langs met zijn Dyane. Hij wil heel graag van alles op technisch gebied over de Dyane leren. En hij bood spontaan aan om lekkere erwtensoep te maken voor ons!
Dat slaan we natuurlijk niet af en ik weet zeker dat veel van de aanwezigen bij de magazijndag dan in ruil voor een extra schepje soep graag iets willen uitleggen aan Arend of willen assisteren bij zijn technische vragen!
Dyane: een wereldwonder

Offline Acatoon

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 187
  • Aca rijden, a way of life.
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Acadiane
  • 5. Woonplaats: gouda
  • 6. Provincie: zuidholland
Re: Zaterdag 12 februari: magazijn geopend, graag tijdvak doorgeven
« Reactie #2 Gepost op: 06-02-2022 15:15 »
Dat gaat helemaal goed komen. Niet alleen qua erwten soep maar ook alle technische info die
Arend gaat krijgen. Ik zie ernaar uit om er weer te zijn na de laatste magazijndag dat ik er
niet was. Tot zaterdag

Offline Roel van de Wal

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 115
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Beide
  • 5. Woonplaats: St. Michielsgestel
  • 6. Provincie: NB
Re: Zaterdag 12 februari: magazijn geopend, graag tijdvak doorgeven
« Reactie #3 Gepost op: 06-02-2022 18:50 »
Als ik de foto van al die ingrediƫnten zie, dan is deze "nieuwkomer" een vriend naar mij hart. Een stevig gevulde erwtensoep met alles erop en er aan. En het spijt me voor de vegetarische mens, ook voor jullie heb ik respect en zo, ook voor de dieren, - ik wordt altijd verdrietig als ik een vrachtwagen zie met zulke lieve varkentjes op weg naar het einde - ;- anderzijds krijg ik altijd een nagenoeg onbeheersbare trek in een lekkere barbecue -; ( en ik moet gewicht kwijt omdat mijn vrouw en de dokter vinden dat er iets teveel aan mij zit, met name rond mijn buik, -- ja nogal "normaal", ik heb nu eenmaal dikke darmen, --
maar helaas, ik ben niet van de partij.. Wel wens ik jullie allemaal een goed en gezellig en leerzaam treffen. Geniet van het goed daarin en hopelijk komt de tijd weer dat we allemaal zonder enige hinder bijeen mogen zijn. Misschien met een "opbeurend"e BBQ 'tje of zo. 

O ja, nog een klein maandje.....

Hartelijke groet....

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 989
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Re: Zaterdag 12 februari: magazijn geopend, graag tijdvak doorgeven
« Reactie #4 Gepost op: 06-02-2022 19:51 »
Ha Roel, de foto had ik er bij gezet als gezellige illustratie! De soep zal vast heerlijk zijn, maar daar heb je echt niet zoveel ingrediƫnten voor nodig!
Dyane: een wereldwonder

Offline Roel van de Wal

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 115
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Beide
  • 5. Woonplaats: St. Michielsgestel
  • 6. Provincie: NB
Re: Zaterdag 12 februari: magazijn geopend, graag tijdvak doorgeven
« Reactie #5 Gepost op: 06-02-2022 20:29 »
Ai Ai Ai.  Maakt niet uit. Als we maar kunnen genieten.

Offline Arend

  • DVN leden
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 1
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Alblasserdam
  • 6. Provincie: Zuid-Holland
Re: Zaterdag 12 februari: magazijn geopend, graag tijdvak doorgeven
« Reactie #6 Gepost op: 06-02-2022 20:55 »
Beste Dyane liefhebbers, ik ga mijn best doen om lekkere erwtensoep te maken. De foto die Quinten erbij gezet heeft als illustratie wijkt niet af van wat er vrijdag in mijn keuken klaarstaat. Geen zorgen en tot zaterdag.
Groeten,
Arend

Offline Roel van de Wal

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 115
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Beide
  • 5. Woonplaats: St. Michielsgestel
  • 6. Provincie: NB
Re: Zaterdag 12 februari: magazijn geopend, graag tijdvak doorgeven
« Reactie #7 Gepost op: 06-02-2022 21:05 »
 ;D ;D ;D
Succes

Offline Roel van de Wal

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 115
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Beide
  • 5. Woonplaats: St. Michielsgestel
  • 6. Provincie: NB
Re: Zaterdag 12 februari: magazijn geopend, graag tijdvak doorgeven
« Reactie #8 Gepost op: 12-02-2022 23:25 »
Arend, op facebook zag ik wat foto's. Ik ben bang dat je een ieder overtroffen hebt met jouw soep. Helaas kon ik niet meegenieten, maar op afstand ruik ik de overheerlijke geur.
We hebben Quinten met voortreffelijk gebak, overige leden met geweldige adviezen, onze Jo Deu.. met kennis, vele warme harten, een mooie financieel overzicht met deskundigheid, en clubgeest.

Iedereen; bedankt voor het goede en inzet voor deze bijzondere club en dat we er maar heeeeel lang van mogen blijven genieten. 

Hartelijke groet aan allen.

Roel.

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 989
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Re: Zaterdag 12 februari: magazijndag
« Reactie #9 Gepost op: 14-02-2022 15:26 »
Het was een heel gezellige maar drukke dag! Dankzij de twee tijdblokken had iedereen zowel in de ochtend als in de middag voldoende ruimte om veel informatie uit te wisselen. En tussen de bedrijven door ging de verkoop gestaag door! De erwtensoep van Arend Reijm was heerlijk. Arend heeft ook aangeboden om nog eens iets te koken voor ons, dus we zijn benieuwd!
Ikzelf ben druk bezig geweest met het sorteren van allerlei boeken, folders, advertenties en clubbladen. Thuis heb ik al drie mappen geheel gescand staan. Dit keer heb ik nog meer meegenomen met het doel om de volgende magazijndag alles gescand te kunnen hebben. Op termijn komt dit dan ook beschikbaar op de ledenpagina van onze website...
Dyane: een wereldwonder