Auteur Sierlijsten
peter 17-02-09 10:57
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben begonnen om mijn donor Dyane te demonteren.
Ik maak gebruik van deze donor om zelf zolang mogelijk te kunnen blijven rijden. Ik ga de koets van de donor weer strak maken, om deze van de winter op mijn eigen Dyane te plaatsen samen met het strak gemaakte plaatwerk. Waar ik put uit deze 2 + een extra set deuren en kappen.
Maar zoals altijd zijn een aantal dingen bij alles slecht.... Waaronder de sierlijsten tussen de spatborden. Weet iemand of deze nog ergens te krijgen zijn? Of iets wat ik als vervanger kan gebruiken? De goot/sierlijst zijn volgens mij nog gewoon in het magazijn verkrijgbaar, maar deze niet..
Marcel 17-02-09 20:39
--------------------------------------------------------------------------------
De sierlijsten tussen de spatborden zijn helaas niet nieuw meer te verkrijgen in het magazijn. Alleen enkele gebruikte. Soms vindt je er nog wel eens op beurzen of internet; zeldzaam onderdeel... De daklijsten hebben we idd wel in het magazijn.
roel 17-02-09 21:32
Zijn dat die metalen lijstjes, plat aan de achterkant, die tussen het spatbord en de koets zitten?
Of die vann plastik, in de kleur van de auto, zoals voor tussen het spatbord en euh.... de driehoek?