Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: Zaterdag 11 september: magazijndag  (gelezen 2565 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 993
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Zaterdag 11 september: magazijndag
« Gepost op: 05-09-2021 12:35 »
De komende magazijndag is op zaterdag 11 september. Jullie zijn van harte welkom tussen 10.00 en 15.00 uur aan de Schaijkseweg 5 in Zeeland (NBr.) voor een gezellig praatje, heerlijke koffie met iets lekkers erbij, adviezen over je Acadiane of Dyane en natuurlijk ook om de nodige inkopen te doen om je auto in conditie te brengen/houden!

Zoals het er nu naar uitziet gelden alleen de algemene regels om elkaar te beschermen: afstand houden, regelmatig handen wassen en natuurlijk: niet komen als je klachten hebt en/of met besmette mensen in aanraking bent geweest. Ook al vind je deze maatregelen niet nodig of overbodig, vragen we je toch om je eraan te houden, zodat iedereen in ons magazijn zich veilig en prettig kan voelen! En hoewel het begrijpelijk is om je zaterdag niet teveel te breken: probeer niet om tussen 10.00 en 11.00 uur allemaal gelijk te komen. Dus als het even kan in je schema: kom iets later!

Ik zal na een lange afwezigheid weer iets lekkers voor bij de koffie of thee bakken.

Tot zaterdag 11 september!
Dyane: een wereldwonder

Offline Acatoon

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 190
  • Aca rijden, a way of life.
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Acadiane
  • 5. Woonplaats: gouda
  • 6. Provincie: zuidholland
Re: Zaterdag 11 september: magazijndag
« Reactie #1 Gepost op: 06-09-2021 17:48 »
Goed dat je er weer bij bent Quinten. En niet alleen omdat je altijd
wat lekkers maakt wat wij dan mogen opeten. Tot zaterdag!

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 993
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Re: Zaterdag 11 september: magazijndag
« Reactie #2 Gepost op: 17-09-2021 14:02 »
In de mededeling van de websitepagina kunnen jullie een korte impressie lezen van de magazijndag van 11 september. Hieronder beschrijf ik een thema wat me opviel bij deze magazijndag, namelijk: interieurs.
De eerste foto nam ik in de loop van de ochtend toen ineens Rotterdams bezoek opdook in de vorm van Roel Bot met zijn rode Dyane. Onze kersverse (maar oh zo gedegen) penningmeester Tien Heuvel was met haar Spaanse blauwe Dyane gekomen en daardoor kon ik haar interieur met indrukwekkende borduurwerken aanschouwen. Een nieuw lid (waarvan ik helaas de naam was vergeten...) kwam voor het eerst kijken en had zijn eveneens Spaanse (heel vroege) Dyane bij zich. Altijd interessant om hiervan het interieur te zien met de schuiframen achter en de bijzondere deurplaten met de draairamen voor. En er lagen nog mooie retrokussens in ook!
Een nieuwe winterstaller bleek ook een bijzonder interieur te hebben! Daar heb ik ook maar een foto van gedeeld. Tot slot de achterzijde van de Dyane van Tien met een eerbetoon aan een onsterfelijk humoristisch duo. Dus mocht je zo'n logo langs zien rijden: vergeet dan niet vooral naar de mooie blauwe Dyane van Tien te kijken!
O ja en jullie zien ook nog een mogelijk misleidende foto waar veel leden zich buigen over de motorruimte van de Aca van Marcel. Je zou op het eerste gezicht denken dat Marcel dringend technische hulp nodig heeft. Voor de nieuwkomers op dit forum kan ik meedelen dat Marcel ongetwijfeld  zijn best heeft gedaan om andere leden met technische vragen uitgebreid én beeldend tekst en uitleg te geven over de werking van onze subliem simpele motortjes.
« Laatst bewerkt op: 17-09-2021 14:05 door Quinten »
Dyane: een wereldwonder