Beste Florianne,
Ik heb nu begrepen dat je ook je carrosserie wilt aanpakken. Groene verf verwijderen en kijken wat er aan roest onder vandaan komt.
Ik kan je hier niet mee helpen, omdat ik daar geen ervaring mee heb, behalve dan eindeloos roestplekken bijwerken op mijn eigen auto (maar dat is kaal schuren en primerlakken, grondlakken, netjes lakken en transparante lak (alles met kwast, anders kan ik niet).
Kijk vooral even op ons forum hoe Marcel zijn Acadiane heeft aangepakt. Voordat hij grondig te werk ging dachten wij allemaal dat aan zijn Aca heel weinig roest zou zitten, omdat Marcel altijd heel secuur zijn Aca droog houdt! Kijken zijn topic en huiver...
https://dyane.nl/index.php?topic=54.0Jij hoeft natuurlijk niet zo grondig te werk te gaan, maar je krijgt wel vast een indruk waar je op moet letten!
Veel succes Florianne en ik hoop dat veel ervaren Acadiane en Dyane liefhebbers Florianne wat willen ondersteunen omdat ze er nog niet veel ervaring in heeft maar wel heel leergierig is! Dus kom op met die tips, of stuur haar een persoonlijk bericht om even telefonisch of via videobellen contact te leggen!!