Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: Zondag 7 maart 2021 12.00 uur: ALV via internet!!  (gelezen 5125 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 989
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Zondag 7 maart 2021 12.00 uur: ALV via internet!!
« Gepost op: 04-02-2021 16:43 »
De Algemene Ledenvergadering staat dit jaar gepland voor zondag 7 maart 2021, helaas niet op
ons bekende stekkie ‘In den Gloeienden Gerrit’ in Hoogland, maar online vanuit je eigen woonkamer.
Zorg dus voor je eigen kopje koffie en wat lekkers erbij dan maken we er alsnog een gezellige happening
van. En na de vergadering kun je natuurlijk je eigen pannenkoek bakken ...
We gaan voor deze vergadering gebruik maken van Microsoft Teams.
Aanmelden voor deze vergadering is dit jaar noodzakelijk. Meld je daarom vóór 5 maart 2021
aan op info@dyane.nl

Het e-mailadres waar je je mee aanmeldt gebruiken we om je toe te voegen aan de vergadering.
Op dit e-mailadres ontvang je ook de uitleg over het online vergaderen, en een link om op 7 maart
te kunnen inloggen.
Dyane: een wereldwonder

Offline Roel van de Wal

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 115
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Beide
  • 5. Woonplaats: St. Michielsgestel
  • 6. Provincie: NB
Re: Zondag 7 maart 2021 12.00 uur: ALV via internet!!
« Reactie #1 Gepost op: 25-02-2021 17:42 »
Best bestuur en leden,

ik zou graag deel nemen aan de ALV in maart. Echter het corona gedoe staat in de weg. Maandag a.s. hoop ik weer een keer jarig te zijn, maar we moeten het vieren in verschillende weken. Dat betekend 3 zondagen op rij één gezin ( onze kinderen ) per zondag. Ik heb de indruk dat het niet in dank wordt afgenomen dat ik op 7 maart zeg; lieve dochter en kleinkinderen en "euh" schoonzoon ik moet nu even een paar uurtjes weg.
Dus bij deze meld ik me af maar wens jullie een goede en bijzondere vergadering.



Ps, mijn schoonzoon valt wel mee en mag wel blijven

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 989
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Re: Zondag 7 maart 2021 12.00 uur: ALV via internet!!
« Reactie #2 Gepost op: 01-03-2021 11:23 »

Dank voor je bericht! Ik reageer ook maar even via het forum.
Je dochter en je schoonzoon kunnen natuurlijk ook even meekijken naar de ALV vergadering in de hoop dat ze een heel erg gezond virus oppikken: Het Acadiane of Dyane virus! Maar goed voor de kleinkinderen is dat niks gedaan natuurlijk. Heel begrijpelijk...
Van harte gefeliciteerd en geniet van je vele verjaardagen!
Dyane: een wereldwonder

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 989
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Re: Zondag 7 maart 2021 12.00 uur: ALV via internet!!
« Reactie #3 Gepost op: 12-03-2021 13:13 »
Nog even een korte nabeschouwing van onze eerste (zeer succesvolle) ALV van afgelopen zondag 7 maart. Er waren totaal 31 aanwezigen. Dat is gelijk het grootste aantal leden op de ALV 'aanwezig' voorzover we hebben kunnen nagaan!
We hebben op afstand afscheid genomen van Jo Damoiseaux, die vanaf 2018 onze centen uitstekend en adequaat heeft beheerd als penningmeester.
Omdat Jo nu voor de tweede keer afscheid nam (in maart 2017 heeft hij een jaar zijn penningmeesterschap niet uitgevoerd) heeft het bestuur gemeend Jo min of meer hetzelfde afscheidscadeau te geven in de vorm van twee flessen wijn, met aangepaste etiketten.

Zeer tot onze verrassing kwam er ter plekke nog een aanbieding van Tien Heuvel om het stokje over te nemen. Het bestuur gaat vanzelfsprekend op korte termijn nader kennismaken met Tien. Het ziet er wat ons betreft veelbelovend uit.
Hoewel we allemaal de pannenkoeken en de gezelligheid gemist hebben kijken we toch terug op een goede vergadering. En we zullen ook kijken of het tot de mogelijkheden behoort om voor degenen die verder weg wonen straks een hybride vergadering te kunnen houden als we weer naar de Gloeiende Gerrit zouden kunnen.
Dyane: een wereldwonder