Ziezo, al bij al valt het mee. Spatbord laten zitten, wel frontje eraf gehaald (was er af door de zoektocht naar het lek). Zo kan je dan ook met tweede 'linkerhand' assisteren, verlengstukken in de goede richting houden enz. Met een goede lamp, langs de auto liggend, kijk je er recht op, slang voor schijfremkoeling mag blijven zitten. Een gewone dop 22 werkt alleen als je het verlengstuk niet helemaal erin drukt, maar ik raad toch een iets langere dop aan, type bougiesleutel. En eventueel een knikgewricht, alhoewel het ook zonder kan. Een tip: als je een langere bougiedop 21mm (of eigenlijk 20,8) liggen hebt, dan kan je de sensor ook kopen met maat 21 ipv 22, dat scheelt de aankoop van een extra dop. Het kleine moertje voor de kabelaansluiting is een 7mm, dus met het dopje 8mm ben je even bezig voor je merkt dat dit niks zal worden. Voorlopig is er een half kopje motorolie uit de opening gedruppeld, maar vettig was het daar toch al. Als je dus het frontje laat zitten, is het al bij al een kwartiertje werk. En als ik de schroefdraad zie, in combinatie met het metaal waar ie in moet, zou ik zeker niet te hard aandraaien, want dan kan het hele blok eruit.