Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: forumledenlijst  (gelezen 9038 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 989
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
forumledenlijst
« Gepost op: 09-06-2020 15:01 »
Beste Dyane Vereniging leden én forumleden.
Ik gebruik deze rare tijd ook om onze ledenlijsten van het forum en de website wat bij te werken. Het bleek dat heel veel oud leden van de Dyane Verenging op de website en het forum nog als Dyane Verenigingslid staan aangegeven. Dat ben ik nu momenteel aan het aanpassen. Als lid van het forum én lid van de vereniging heb je namelijk meer bevoegdheden dan als alleen forumlid. Zo kan je oude clubbladen downloaden en allerlei andere informatie inzien die een forumlid níet kan zien.
Dus mocht je voorheen verenigingslid zijn en inmiddels niet meer bij de oude clubbladen kunnen, dan weet je hoe dat komt. Je kunt natuurlijk altijd (weer) lid van onze vereniging worden!
Ook de forumleden die nog geen lid zijn van de vereniging nodigen wij van harte uit om dat alsnog te worden! Belangrijke voordelen van een lidmaatschap van onze vereniging zijn: vier keer per jaar een prachtig Dyaneblad in kleur, je kunt goedkope en goede onderdelen kopen in het magazijn, waar je ook heel gezellige ontmoetingen kan hebben met andere leden én je kunt meedoen met onze toerritten en het jaarlijkse ontmoetingsevenement. En dat maar voor € 35 per jaar! Lid worden kan op onze website in het menu: 'lid worden'.
Mocht je hier vragen of opmerkingen over hebben, kan je me een mail sturen via het forum door op het envelopje bij mijn naam te klikken!
« Laatst bewerkt op: 09-06-2020 15:38 door Quinten »
Dyane: een wereldwonder

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 989
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Re: forumledenlijst
« Reactie #1 Gepost op: 16-01-2022 20:35 »
Beste leden van het forum,
Het nieuwe jaar is weer aangebroken.
Onze penningmeester heeft een lijstje verstrekt met in 2021 vertrokken (betalende) leden van onze vereniging. Voorzover ik de namen van deze vertrokken leden kon matchen bij de forumleden van onze website, heb ik de profielen van de desbetreffende personen aangepast door te vermelden dat men geen lid van de Dyane Vereniging (meer) is én door de mogelijkheid om oude clubbladen en andere wetenswaardigheden over de Dyane of Acadiane in te zien of te downloaden van onze website.
De mensen die het aangaat zijn gewoon nog lid van het forum, maar hun mogelijkheden zijn iets beperkender dan onze betalende leden.
We roepen iedereen die een Dyane of Acadiane een warm hart toedraagt vooral lid te worden van onze vereniging. De komende tijd zullen er nog veel meer oude artikelen of andere publicaties over onze mooie auto's in te zien zijn onder de knop: "DVN leden".
Dyane: een wereldwonder