Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: zaterdag 18 april: GEEN Toerrit Noord Holland  (gelezen 5968 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 989
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
zaterdag 18 april: GEEN Toerrit Noord Holland
« Gepost op: 21-03-2020 19:04 »
Beste leden,
We hebben op 11 april onze volgende magazijndag gepland staan. En op 18 april staat de toertocht in Noord Holland op het program. Het bestuur van de Dyane Vereniging heeft nu vast besloten om beide evenementen af te gelasten. Wij geloven niet dat we tegen die tijd elkaar alweer vrij zullen kunnen ontmoeten. Menno Maathuis, onze magazijnbeheerder, heeft wel gemeld dat hij bereid is om rond 11 april naar het magazijn te gaan om eventuele bestellingen te kunnen ophalen en verzenden. Als je dus graag onderdelen wilt, stuur dan een mail naar info@dyane.nl met daarin een opsomming van wat je wilt bestellen. Menno zorgt er dan voor dat de onderdelen naar je toe gestuurd worden. Indien nodig doe je ook een foto van het gewenste onderdeel erbij. Je kunt ook altijd technische vragen stellen via het mailadres. Ik kan helaas geen gebak om thuis op te eten sturen per post. Dat is teveel gedoe. Dus dan moet je maar bij de plaatselijke banketbakker je eigen taart kopen en thuis met een kop koffie opdrinken, terwijl je een bericht zet op onze facebookpagina en/of in ons forum! Hopelijk kunnen we elkaar weer gauw ontmoeten en normaal de hand schudden.
Dyane: een wereldwonder

Offline Acatoon

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 187
  • Aca rijden, a way of life.
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Acadiane
  • 5. Woonplaats: gouda
  • 6. Provincie: zuidholland
Re: zaterdag 18 april: GEEN Toerrit Noord Holland
« Reactie #1 Gepost op: 21-03-2020 19:21 »
Wat een situatie is dit inmiddels geworden, ik hoop dat we er met z´n allen
weer snel van verlost zijn. En dan bedoel ik de hele wereld niet alleen wij
met onze auto´s. Wel een aardig idee om zelf taart te kopen en dat te posten
op het forum en/of facebook. Ik denk dat ik dat nuttig in mijn garage bij mijn
Aca. Ik wens in ieder geval iedereen sterkte en hopelijk tot snel ziens.

Offline Nico

  • DVN leden
  • Jr. Member
  • *
  • Berichten: 71
  • Dyane, plaisir toujours
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Acadiane
  • 5. Woonplaats: Zevenaar
  • 6. Provincie: Gelderland
Re: zaterdag 18 april: GEEN Toerrit Noord Holland
« Reactie #2 Gepost op: 26-03-2020 17:49 »
Ja Toon, dat is een van de zaken waar ik nog moed uit haal; het bezig zijn aan mijn Aca. Wat hebben we toch een prettige liefhebberij. Je kunt helemaal in je eentje aan je Aca of Dyane (deze volgorde speciaal voor Wim vd Eijnden  ;)) sleutelen en er mee rijden. Je hebt er geen team- of evenementenvergunning voor nodig. Het is natuurlijk ontzettend jammer dat we de magazijndagen moet laten schieten. Gelukkig heb ik de foto's van magazijndagen boven mijn bed hangen, zo vergeet ik niet hoe jullie er allemaal uitzien. Veel sterkte in deze solitaire dagen en ik verheug mij nu al op het gebak van Quinten en/ of Wim op de eerste magazijndag die we uiteindelijk na de Virus perikelen weer kunnen houden, ook al weten we nu nog niet wanneer dat zal zijn. 8)

Offline Acatoon

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 187
  • Aca rijden, a way of life.
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Acadiane
  • 5. Woonplaats: gouda
  • 6. Provincie: zuidholland
Re: zaterdag 18 april: GEEN Toerrit Noord Holland
« Reactie #3 Gepost op: 04-04-2020 14:58 »
Vandaag dan maar mijn eigen prive magazijndag georganiseerd. Dank zij
mevr of de heer corona. Ik heb eigenlijk niet veel gedaan, beetje rondgelopen
en in mezelf gepraat. De koffie was wel goed, vers gezet met mijn camping
apparaatje. Ik hoop dat we toch over een paar maanden weer een echte maga-
zijndag hebben.

Offline Roel van de Wal

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 115
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Beide
  • 5. Woonplaats: St. Michielsgestel
  • 6. Provincie: NB
Re: zaterdag 18 april: GEEN Toerrit Noord Holland
« Reactie #4 Gepost op: 04-04-2020 23:22 »
Ha Acatoon,

Goed werk joh, opruimen en zo. En vooral in jezelf praten. daar hou ik ook van. Mijn echtgenote klaagt daar regelmatig over, volgens haar is dat iets voor oude mensen.
Ik heb er echter totaal geen problemen mee, als ik me niets meer weet te vertellen stop ik er gewoon mee.

Dus door gaan, Toonaca en moed houden.

Offline Roel van de Wal

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 115
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Beide
  • 5. Woonplaats: St. Michielsgestel
  • 6. Provincie: NB
Re: zaterdag 18 april: GEEN Toerrit Noord Holland
« Reactie #5 Gepost op: 04-04-2020 23:36 »
dat moed houden wens ik overigens jullie allemaal toe.
Ik besef dat het voor veel mensen een uitputtingsslag is, niet alleen in fysieke gezondheid maar ook het werk wat er tijdelijk niet is, op elkaars lip zitten en noem maar op. Sterkte allemaal, oprecht gewenst vanuit mijn hart. Ik ben er van overtuigd dat het allemaal weer goed zal komen, graag steek ik dit als hart onder de riem, of als oplader aan de accu.

En tot slot, laat weten hoe het gaat. In een ander forum zou ik zeggen; een gedeelde Smart is een halve Smart. Ik moet er niet aan denken; maar dan liever één halve (Aca) Dyane is beter dan
een doorgeroest chassis. Of zoiets.
Nogmaals, houdt de moed er in.

groet

Offline Roel van de Wal

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 115
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Beide
  • 5. Woonplaats: St. Michielsgestel
  • 6. Provincie: NB
Re: zaterdag 18 april: GEEN Toerrit Noord Holland
« Reactie #6 Gepost op: 05-04-2020 22:33 »
Moed houden, dat klinkt mooi. Maar vanavond heb ik toch eens lopen denken hoe het verder moet. Ik moest toch onze hond uitlaten, een goed moment om eens met mezelf in gesprek te gaan.
Het nieuws over dat Covid virus, je kunt geen radio of tv aanzetten, het komt steeds weer op je af. Loop je toch al zo voorzichtig mogelijk langs de wegen en paden bij het uitlaten van je viervoeter en kom je iemand tegen, automatisch neem je de grootst mogelijke afstand. Ik haalde vandaag bij een mijner zoons wat gereedschap op voor een kleine verbouwing, kwam er één van die donderstenen van kleindochters op me af en zei: "Knuffel opa, kom maar, maar dat durf je niet hè, dat zei oma al. En een lol..

Een uitgebreid gesprek in samenspraak onderling vanavond dus. En we komen er niet uit, althans ik en mijn ego niet. Ik keek naar het nieuws op RTL 4, daarna op NPO1...……………….Nee, vrolijk wordt je daar niet van.
Toch maar moed houden. Dat lijkt ik en mijzelf het beste.

Hoe vergaat het jullie als leden? Laat het weten. Sterkte allemaal.

Ik en mijzelf.