Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: MAGAZIJNDAG GAAT NIET DOOR OP 14 MAART!!!!  (gelezen 4000 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Menno

  • DVN bestuur
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 241
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Oud Gastel
  • 6. Provincie: Brabant
MAGAZIJNDAG GAAT NIET DOOR OP 14 MAART!!!!
« Gepost op: 30-01-2020 17:34 »
Beste leden,
Naar aanleiding van de nieuwste maatregelen om het corona virus te bestrijden hebben we besloten om de magazijndag aanstaande zaterdag NIET door te laten gaan! We vinden het onverantwoord om dit sociale gebeuren op dit moment door te laten gaan met een risico dat één van de bezoekers iets onder de leden heeft (zonder het te weten) en daarmee anderen eventueel aan te steken. Het is altijd heel erg gezellig, nuttig en aangenaam om elkaar maandelijks te ontmoeten, maar niet noodzakelijk. Dus met pijn in het hart: het gaat niet door! We sturen nog een mail naar de leden hierover en plaatsen dit bericht ook op facebook.
namens het bestuur
Quinten Niessen
« Laatst bewerkt op: 12-03-2020 20:58 door Quinten »
Dyane: Godin van de A-types (JV)

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 989
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Re: Zaterdag 14 maart: magazijn geopend
« Reactie #1 Gepost op: 11-03-2020 15:56 »
In verband met de ontwikkelingen rondom het corona-virus houden wij de vinger aan de pols. Vooralsnog willen wij de magazijndag door laten gaan. De overwegingen hiervoor zijn: Zeeland ligt weliswaar in Brabant, maar er zijn zelden meer dan 25 leden tegelijk aanwezig. Wij gaan er van uit dat iedere bezoeker zijn of haar verantwoordelijkheid neemt en niet langskomt als hij of zij verkouden is of bekend is met een geïnfecteerd persoon. Op dit moment zijn dit de criteria die we zien op de berichtgeving van RIVM en de GGD Brabant.
Maar het kan snel gaan, dus houd alsjeblieft zelf ook de site van RIVM en GGD in de gaten. Hier worden regelmatig updates geplaatst. Wij proberen telkens de nieuwste stand van zaken op Facebook en onze website/forum te plaatsen, dus houd deze ook in de gaten.
Dyane: een wereldwonder

Offline Roel van de Wal

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 115
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Beide
  • 5. Woonplaats: St. Michielsgestel
  • 6. Provincie: NB
Re: MAGAZIJNDAG GAAT NIET DOOR OP 14 MAART!!!!
« Reactie #2 Gepost op: 12-03-2020 22:42 »
Een zeer verstandige beslissing. Maar laten we het ook positief bekijken, de tijd die je anders had besteed aan het bezoek en gezelligheid in het magazijn kun je nu ook gebruiken om de Dyane en Acadiane te vertroetelen met een grondige was- en poetsbeurt.

Offline Roel van de Wal

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 115
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Beide
  • 5. Woonplaats: St. Michielsgestel
  • 6. Provincie: NB
Re: MAGAZIJNDAG GAAT NIET DOOR OP 14 MAART!!!!
« Reactie #3 Gepost op: 12-03-2020 22:48 »
Nu hopen we allemaal - en ik ook natuurlijk - dat we vrij blijven van het nare virus gebeuren.Dat meen ik echt van harte.
Maar mochten jullie het niet meer vertrouwen, ik bied me graag aan als "pleeghouder" voor de Dyane en Acadiane.

Offline Nico

  • DVN leden
  • Jr. Member
  • *
  • Berichten: 71
  • Dyane, plaisir toujours
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Acadiane
  • 5. Woonplaats: Zevenaar
  • 6. Provincie: Gelderland
Re: MAGAZIJNDAG GAAT NIET DOOR OP 14 MAART!!!!
« Reactie #4 Gepost op: 13-03-2020 18:24 »
Natuurlijk is dit een goede beslissing van het bestuurbaar, daar hoeven we verder geen woorden aan vuil te maken. Maar mij viel iets anders op en daar wil ik toch FF op reageren.
Mij viel namelijk op dat Menno wel een bijzondere gave heeft.
Hij heeft de mededeling van het niet doorgaan van de magazijndag op 14 maart al op 30 januari van dit jaar gepost, zie de tijdsaanduiding bij zijn bericht. :)

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 989
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Re: MAGAZIJNDAG GAAT NIET DOOR OP 14 MAART!!!!
« Reactie #5 Gepost op: 13-03-2020 19:17 »
Goed gezien Nico.  Dat komt omdat ik het bericht van Menno wat als eerste staat heb gewijzigd. Dan blijft de oorspronkelijke datum staan! Ik vond belangrijk dat dit bericht er uit zou springen ipv dat mijn mededeling helemaal onderaan staat! Maar fijn dat we scherpe leden in ons midden hebben!
Dyane: een wereldwonder