Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: Bon voor twee  (gelezen 3718 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Roel van de Wal

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 115
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Beide
  • 5. Woonplaats: St. Michielsgestel
  • 6. Provincie: NB
Bon voor twee
« Gepost op: 13-02-2020 22:45 »
Ha heren Toon en Wim,

geweldig, een bekeuring oplopen met een Aca in Duitsland. Ik vind dat enigszins een prestige, althans met deze geliefde voertuigen.
Maar wat ik me na het lezen van dit artikel afvraag, weet je hoe snel je reed volgens de teller op het moment dat de Duitse fanclub jullie op de foto zette?
Als je dat weet en je weet wat "das Deutsche "Pünktlichkeit" in gemeten snelheid is, kun je mooi de afwijking van je snelheidsmeter uitrekenen.

En ach, voor een tientje een leuke foto van jou in je Aca, wat wil je nog meer.....

Geniet er maar van.

Offline Acatoon

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 187
  • Aca rijden, a way of life.
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Acadiane
  • 5. Woonplaats: gouda
  • 6. Provincie: zuidholland
Re: Bon voor twee
« Reactie #1 Gepost op: 14-02-2020 18:57 »
Ha Roel,

Dank je voor je leuke reactie, ik kon het niet laten om de leden deelgenoot te maken
van mijn stommiteit om te hard te rijden. Wat betreft de afwijking van de teller, dat
kan ik mooi zien aan de TomTom aanwijzing. Daar heb ik onze Duitse vrienden niet voor
nodig. Ik weet ook niet wat mijn aca-teller aangaf op het moment supreme. Al met al
vind ik dat de aca-teller weinig afwijkt van wat de TomTom aangeeft. Wel flauw van
de Duitsers dat ze net een bord met 70 precies daar neerzetten, ze weten toch dat
juist wij dan snelheid willen genereren. Als ik ipv 30pk 130pk had was het anders maar
ach, het was leuk zo.