Dyane Vereniging Nederland

Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: Zaterdag 19 juni: Tourrit in de Betuwe  (gelezen 408 keer)

Offline Quinten

• DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Zaterdag 19 juni: Tourrit in de Betuwe
« Gepost op: 27-04-2021 13:54 »
Nico Lamers zal een tourrit over vooral kleine weggetjes gaan uitzetten in de Betuwe. Geplande startpunt zal in of nabij Wageningen zijn. Vanzelfsprekend vindt dit alleen plaats als de maatregelen dat niet verbieden en er zal ook rekening worden gehouden met de dan geldend3 regels.
Noteer vast in je agenda!
Dyane: een wereldwonder

Offline Nico

• DVN leden
  • Jr. Member
  • *
  • Dyane, plaisir toujours
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Acadiane
  • 5. Woonplaats: Zevenaar
  • 6. Provincie: Gelderland
Re: Zaterdag 19 juni: Tourrit in de Betuwe
« Reactie #1 Gepost op: 02-05-2021 14:56 »
Hallo Allemaal, de route zal voor een groot deel door de Betuwe gaan, maar ook voor een groot deel door de Gelderse Vallei. De toertocht "staat in de grondverf" maar moet hier en daar nog door mij worden gefinetuned. Het streven is voornamelijk over kleine weggetjes te rijden. Onderweg zullen we dorpen en buurtschappen als Homoet, Hemmen, Hien, Achterberg en De Kraats passeren. We zullen twee keer van een pontveer gebruik maken, dus neem svp muntgeld mee. Ik probeer komende week de route een keer met mijn Aca te rijden (bij goed weer), om te controleren of we ook daadwerkelijk op alle weggetjes die ik voor ogen heb met onze gemotoriseerde godinnen mogen rijden. Het zijn weggetjes uit mijn jeugd, waar ik toch alweer een paar jaar niet meer ben geweest; het is dus mogelijk dat een aantal ervan inmiddels zijn afgesloten voor motorvoertuigen. Ik zal jullie nader berichten als ik nieuws heb. Groet, Nico Lamers
« Laatst bewerkt op: 02-05-2021 15:06 door Nico »