Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: Garage in Rome  (gelezen 3582 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Td007

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 1
  • 1. Betalend lid DVN?: Nee
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Helmond
  • 6. Provincie: Noord Brabant
Garage in Rome
« Gepost op: 02-09-2016 12:34 »
Hallo iedereen,

ik ben nog nieuw op het forum en hoop dus ook dat ik alles zo goed doe maar ik ben nu een maand of 8 in het bezit van de Dyane van mijn moeder. Nadat deze bijna 10 jaar in een schuur heeft gestaan heb ik de auto helemaal opnieuw opgebouwd. Helaas zonder technische kennis dus zodra hij goed reed en goed klonk heb ik alleen de garage een snelle check laten doen voordat ik aan mijn studie in Rome begon.

Nu dacht ik, wat is er nou mooier dan in Rome zitten met mijn cabriotje. Dus ik heb hem meegenomen. De rijs verliep heel voorspoedig in 2 dagen van Nederland naar Rome gereden en maar 1 x even moeten stoppen om van de frisse lucht te genieten. Nu heeft de koppeling wel een grote klap gehad tijdens deze reis en ben ik bang dat deze is overleden.

Is er iemand die een adres weet van zijn voorgaande reizen in de buurt van Rome, de ANWB kan m er wel naar toe brengen maar iedereen verteld me hier dat Italiaanse monteurs meteen zien dat ik internationaal student ben en dat ze me dan meteen het 5 dubbele vragen. Wie o wie kan me helpen mijn nu helaas zielige Dyane weer op de weg te krijgen.

Ik hoor graag van jullie,
groetjes Thomas

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 989
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Re: Garage in Rome
« Reactie #1 Gepost op: 02-09-2016 16:52 »
Beste Thomas,
Bijgaand een aantal 2cv vrienden adressen in Italiƫ uit de APUA-help.
Misschien helpt dit?
Dyane: een wereldwonder