Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: Citroen Dyane 6 1974 - Ivoire Borely  (gelezen 980 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Michiel84

  • DVN leden
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 3
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Eindhoven
  • 6. Provincie: Noord-Brabant
Citroen Dyane 6 1974 - Ivoire Borely
« Gepost op: 28-02-2024 18:35 »
Mooie Citroën Dyane 6. Ik rijd al 20 jaar afwisselend 2CV's en Dyane's. De afgelopen zes jaar in deze geweldig rijdende Dyane6. Vanwege een nieuwe droom gaat ze met pijn in het hart mijn garage verlaten. In oktober 2017 vanuit Spanje naar Nederland gekomen en vlak daarna door mij gekocht bij Eendenspul te Esbeek. De auto is daar ook altijd trouw in het onderhoud gebleven. Dankzij het Spaanse klimaat met een hard origineel chassis. De auto heeft bij mij ook altijd in de garage gestaan.  Twee jaar geleden heb ik de auto met hulp van Eendenspul flink opgeknapt. Nieuw gespoten plaatwerk en het interieur is aangepakt. Ik heb toen besloten de originele bekleding te behouden en door een lokale kleermaker te laten repareren.  Deze Dyane heeft de Spaanse draairaampjes voor en de schuifraampjes achter. Ook bezit ze nog het originele dashboard met klepje.  Afgelopen januari nog APK gekeurd. Kortom een eerlijke en fijn rijdende Dyane waar je nog heel veel jaar plezier van kunt hebben.

Te bekijken via deze link:

https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/citroen/m2082305018-citroen-dyane-6-1974-ivoire-borely