Hallo,
bij deze wat meer info.
Zoals op de foto te zien staat ze al efkes stil
Ik heb ze ooit gekocht van iemand die er een motorkap met Mercedes-gril opgezet had en de rest nog wou "afwerken", m.a.w. ze verknoeien. Het project was echter (gelukkig) stil gevallen.
Ik heb het originele chassis er bij en het gelijkvormigheidsattest (de Dyane en ik zijn Belgisch).
Aan de koets is weinig tot geen laswerk, alleen de vloerplaten zijn opengeslepen omdat ze nu op een chassis van een Ami staat en die veerpotten zijn groter. Al de rotte plekken zijn goed hersteld door de vorige eigenaar.
Het originele chassis is wat anders. Dat is aan de motorkant aangepast om er een GS-motor op te leggen en aan de achterkant heeft er een heftruck over één arm gereden waardoor die wat platter is. Roest is er heel weinig aan. Enkel de bovenplaat aan de voeten heeft wat gaatjes. Dat valt allemaal nog te herstellen eigenlijk.
Voor de rest zijn er alleen drie deuren bij en thats it..... Ik wou ze ooit volledig in originele staat herstellen, maar door gezondheidsredenen is dat er nog niet van gekomen. Ik weet niet wat er mee aanvangen eigenlijk. Ik heb mijn Dyane van 1972 nog en die is goed in orde en dan heb ik er nog één van 1971 die ook al een hele tijd stil staat.
Is er iemand die met de info en foto's kan zien dat ze uit Vorst komt?
groeten,
Frank